Wednesday, November 24, 2010

korean drama ......king of baking



king of baking....(oh hensemnya mamat ni). kalau mengandung, harus tengoklah. mana tahu anak aku boleh terkenan muka dia ni. hensem bangat. kat malaysia ada cop tak macam muka mamat ni. wah..sudah lebih karut menagrut ni.

ok let start....harus..harus..eh..wajib, wajib tayang dan tengok. hahahaha....giler aku jadi makin lalai dalam kehidupan ini kerana tengok cerita yang best giler ni. habis semua kije tertangguh.. adush...kesilapan diri sendiri.
aku saja nak share bertapa penting dan kuatnya impak cerita ini dalam kehidupan ku. wah....ayat. maksudnya semakin teruja nak mempeajari bidang masak ni. mcm yang tak ghoo buat lah. kerana minat sangat buat roti, jadi dia berusaha untuk buat roti yang paling sedap sekali. huwaahh....keazamannya memang respect lah.
rasa macam nak sangat jumpa penulis cerita ni. nak bagi tabik hormatlah. mcm mana dia boleh menghasilkan satu jalan cerita yang sangat bagus macam ini. semua perasaan kita dapat selam. ke dasar sekali tu woohh....
kemudian nak jumpa pengarahnya pula. nak tanya macam mana dia boleh jadi begitu hebat dan bagus dalam mengarap cerita ini sampai tidak dapat dilupakan oleh penonton. episode demi episode dinanti oleh penonto tu.. and next teraju utamanya. nak juga tahu macam mana dia boleh begitu hebat menghayati watak ini. dan dia sanggup belajar buat roti untuk mendalami watak kim tak ghoo. wah....respect giler lah.
cuba kita suruh pelakon kat malaysia ni, agaknya siapa yang yang akan buat semua ini. ada ker? maybe ada tapi hanya beberapa sahajalah. boleh dibilang. sebenarnya aku rasa, setiap pelakon di malaysia ni, kena banyak tengok movie lah. tak kiralah movie jenis apa pun, jangan kira best tak best, kira apa impaknya kepada diri sendiri. kemudian dia org ni kena download skrip dari internet lah, sambil tgk filem tu. baru dia org boleh menjadi hebat kot. heheheh..cadang je. maybe tak betul kot andaian aku ni.
apa pun sape yang rasa teruja ingin tahu betapa hebatnya cerita ini . beli lah cd, atau tengok dekat mysoju. sebabnya dekat astro dah lama habis ceritanya. hehehehhe....
dalam hati ada tanam azam nak jadi berjaya dan mempunyai keazaman macam kim tak ghoo. chayook!!!!!!..SELAMAT....

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...