Tuesday, March 29, 2011

projek paper

adush...dah berapa hari bulan ni...bab 3 jer lagi...asal tak gerak-gerak ni...uish..susahnya.lebih baik masuk dewan periksa dari buat projek paper.

serabut! semangat aku tak hilang. tapi kemalasan nak memulakan balik. idea ada tapi tak tahu mcm ner nak susun....mcm mana ni. sape nak tulun ni..tulun!tulun!tulun!...

9 MEI 2011- hari terakhir awak kena hantar projek paper awak. so macam mana?
tak tahu lah encik, tulun buatkan boleh...upahnya seketul kek lapis. hahahaha!!!.
damn!damn! bang bang boom!....awak tak nak konvo ker?
nak encik, ni second diploma sama. saya nak (ek)kat adik saya ni..boleh tak?
ada ke patut nak (ek) kat adik awak..
yelah dah dia tak nak sambung blaja, dia nak kahwin awal, dapat anak awal..
dia nak sijil nikah tak nak sijil pengiktirafan. hahahahahah
sijil nikah lagi mahal lagi katanya....
apa ke mangkuk awak ni..
saya mangkuk kuah..penuh citarasa..hahaha
menjawab-menjawab..
saya tak menjawab, saya berseloroh..
suka hati kamu lah..
kukikukikuki
(nukilan perasaan dari hati ke hati- tidak ada kena mengena dengan sesiapa yang hidup , yang mati langsunglah tak logik)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...