Tuesday, March 29, 2011

kawan...........

hari ini aku mendapat berita kawan aku dha bersalin.dari jauh aku ucapkan selamat dan tahniah. tapi dia memang tak balas apa2 pun statement dari aku. sejak puasa bulan lepas, kes kuih raya.

sebenarnya laki aku tak bagi dia join bisnes aku, psl dia tahu aku belum bersedia nak fokus menjual2 ni. so dia takut kemudian hari bergaduh pasla bisnes. lagipun katanya, kawan aku ni mak dia dah ada bisnes pengantin dan katering, so dah ada bisnes kat situ.

aku diam jelah..bila aku beritahu dia, so dia sudah hangin. aku sedih hilang kawan. tapi aku harap dia faham. tapi mungkin bukan sekarang dia dapat memahami. waktu ni dia rasa semua org tak bagi sokongan pada dia. serba salah dibuatnya..ni kawan ni suami. agaknya siapa yang harus kita beratkan. rela dalam paksa sebenarnya....so biarlah org benci kita, Allah maha tahu...

aku pun terkapai-kapai sekarang ni, bisnes bukan besar, kelompok kecil jer. semua buat sendiri tanpa sokongan juga. so, diri sendiri kena sokong sendiri. hehehe....

tapi momment bersama tu buat aku sedih jugalah..tak pelah dah bahagian aku. nak buat cm ner.
aku doakan dia maju jaya dna bahagia disamping suami, anak-anak dan family dia.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...