Monday, April 25, 2011

ada org offer jadi share partner?

alhamdulillah..mungkin ni rezeki aku. syukur pada Allah. ada org nak buka kedai roti  & kek. dah tawarkan aku jadi share partner. tak payah keluar modal. dia keluarkan semua. aku just produce barang, monitor dan juga kawal manpower. ermm...tapi sayang nak letak jawatan skrg ni. cm ner?huwahhh! semalaman nak tido pun susah nak fikirkan hal ini. pada mulanya excited. kemudian dah rasa macam, boleh ker?

banyak skill yang belum ditempuh..adush...rasa kena tumbuk jer dgn tawaran ini. lau aku ni dlm kategori pro..mau tak fikir dua tiga kalikan. ni baru setahun....ermmm

2 comments:

Unknown said...

just go for it..... peluang xkn dtg selalu... rezeki tuhan ada dimane2... malahan TUhan dh janji, 9/10 rezeki di dtg dr cabang perniagaan... keje yg kite buat salme ni hanye 1/10 rezeki, dats y xcukup..
kemahiran 2 bleh diperbaiki as we go along.... just perlu yakin kpd diri sendri

bib's favourite bake said...

dr mized, terima kasih kerana bagi komen yang membina. insyallah...jika urusan Allah ini baik bagi saya, diharapkan permudahkanlah semuanya. insyallah saya kana cuba perbaiki dari masa ke semasa skill saya. tapi rasa memang bertuah bila dapat peluang macam ini...huhuhu..alhamdulillah, syukur.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...