Monday, March 28, 2011

menjengah ke blog ...

semalam, time lunch...perut berbunyi2. yelah sambung berpuasa lagi. so sebelum mata aku ni mengantuk, terasa nak layan blog orang lain. so aku pun menjengah ke blog izah muffin lover dahulu. tgk resepi muffin dan coretan izah. bila dah dapat resepi yang teringin nak cuba tu, so menjenguk ke blog dalam izah punya blog. melawat ke easy bakes...wow weee...dia ni mmg pandai amik gambo. so apa saja yang dibuatnya nampak sungguh menyelerakan. apa lagi. cuba-cuba cedok resepi nak try buat ni. kemudian beralihlah kepada hasue dan homekreation punya blog. kemudian ke bisous atai....kak rima ni kahwin dengan mat salleh. anak dia comel. hasil tangan dia terutama kek lapis. adush..meleleh air liur. waduh...mcm mana ini. ...terpaksa lah salin respei. buatnya tak tahu bila. hhehhee....dalam banyak2 blog ni, aku dah x sure, yg mana satu aku jumpa resepi roti goreng ni. tapi semalam try..memang best. buka puasa semalam rasa puas dapat makan, sesuatu yang mengikut anak tekak ni ha.. hhehhe..

nanti lau di kesempatan lain saya upload gambar dan resepi roti goreng tu. yummyy!!!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...