Wednesday, March 30, 2011

macam-macam lah ko ni...

baru habis solat, tepon bunyi lak...penting sangat ke, samapi dua kali calling nyer...

leha: assalamualaikum...
aku: walaikumsalam, ha ape ke hal? (seperti biasa tabiat dah...)
leha: saje...
aku: saje-saje x payoh col lah...
leha: eh..ko ni, aku nak tanya?
aku: tanya apa?
leha : aku kena buatan orang..
aku: ha, kena di buek org, sape? eh..laki ko leh..udah mengandung ke?
leha: ko ni, hahahahaha..alah lewat sehari jer..
aku : excited ye lebih...tgu leh..lau setahun leh tunggu, tunggu je lagi. sabar eh..
leha: hahaha...ko ni...mmg btl lah aku kena buat, tp tak confirm.
aku: cececite...
leha: blah..blah..blah..
aku: ko ni byk tgk cite alam mistik,
leha: eh ko ni..
aku: hahahaha..aimi!meh ckp ngan acik ni, malas ummi nak layan.
leha: ahhaahahahhaa.......husin...husin...aimi! kak limah balik umah dah!...
aimi: enjit,enjit semut sape sakit naik atas..(umur 2tahun 6 bulan)
aku: dah hafal dah cite nyer....

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...